Krótko o blogu:
„Filozofia dla januszy” powstała w kwietniu 2017 roku, początkowo jako hashtag w serwisie Wykop.pl Od tego czasu formuła bloga wyewoluowała, w dalszym jednak ciągu ma na celu przybliżanie w przystępny sposób treści z filozofii i szeroko rozumianej humanistyki.
Dziś (sierpień 2020) w skład bloga wchodzą:
Fanpage na Facebooku – serce bloga. Publikuję na nim wpisy pełnej długości, często ponad 5000 znaków, a stosunkowo duża liczba reakcji zaprzecza tezie, że w social mediach klikają się tylko krótkie treści.
Strona Filozofiadlajanuszy.pl – traktowana głównie jako kopia zapasowa i linkowane z Facebooka archiwum starych wpisów, posiadająca jednak grono oryginalnych czytelników. Charakterystyczny jest też bardzo długi czas spędzony na wyświetlaniu jednej podstrony.
Dodatkowym kanałem jest rozwijany od niedawna Instagram. Ma stosunkowo mało użytkowników, jednak wartościowe merytorycznie wpisy pod tagiem #filozofiadlajanuszy udostępniam również na Facebooku.
Statystyki na dzień 18.08.2020
Fanpage: 11 149 polubień
Strona (ostatnie 30 dni): 2 343 użytkowników
Instagram: 267 obserwujących
Formy współpracy na „Filozofii dla januszy” :
1. Gratisy i materiały promocyjne jakie dostaję z zasady umieszczam nieodpłatnie na Instagramie.
2. Typowo oferuję umieszczenie na blogu wpisu (min. 5000 znaków) o tematyce humanistycznej na bazie lub z promocją produktu. Oczywiście w przypadku książek sprawa jest dosyć prosta: dostaję książkę, czytam i na jej podstawie powstaje typowy wpis. Jednak do refleksji nad sobą i światem skłaniają nie tylko książki. Niemal każdy przedmiot jaki nas otacza odegrał swoją rolę w kulturze, nad którą można pochylić się z refleksją. Każda marka powstała w jakiejś epoce, której ducha można omówić. Nie ma problemu, by w roli towarzysza takiej opowieści wystąpił konkretny produkt. Myślę, że to o co mi chodzi dość dobrze oddaje przykład tej refleksji nad… rosołem.
3. Jestem również otwarty na wszelkie nietypowe formy współpracy. W tej sytuacji proszę o kontakt.
NIE umieszczam na blogu treści nadesłanych.
Decyzja o podjęciu współpracy jest dopiero w drugiej kolejności uzależniona od kwestii finansowych. Najważniejsze jest co i w jakiś sposób miałbym promować. To nie jest kwestia jakichś górnolotnych haseł tylko czystej pragmatyki. Po prostu zbyt dużo czasu i energii włożyłem w rozwój tego bloga, żeby za parę tysięcy rozpuścić swoją reputację.
Świadczenie usług copywriterskich:
Z wielką przyjemnością napiszę artykuł na państwa blog firmowy/stronę internetową/portal/fanpage. Zastrzegam jednak że na co dzień nie przykładam wielkiej wagi do zasad SEO i wolałbym pisać teksty przede wszystkim „do czytania” a nie do pozycjonowania w Google. Tematyka taka jak na blogu, na dowód tego, że można ją połączyć niemal z dowolną dyscypliną życia (to chyba najważniejsza zaleta filozofii) również polecam wspomniany wyżej wpis o rosole.
Na wszystkie swoje odpłatne usługi wystawiam fakturę bez VAT.
Kontakt pod adresem kontakt/@/filozofiadlajanuszy.pl, przez formularz kontaktowy lub na Facebooku.